dilluns, 13 de maig del 2013

SUPORT VISUAL I AUTONOMIA


Els alumnes amb TEA, per les seves característiques, tenen dificultats per fixar i mantenir l’atenció.


Escollirem el recolzament visual depenent de la capacitat d’abstracció i simbolització del nen. 

Els recolzaments visuals estimulen el llenguatge, no el frenen. No hem de deixar de fer servir el llenguatge encara que utilitzem recolzaments visuals.

Normalment, necessiten més informació que els altres nens.
És per això que especificarem el que farem i el que necessitarem.
Amb aquestes imatges , us present els pictogrames que utilitzen alguns dels nens per tal de seguir unes rutines diàries que els permet tenir petites responsabilitats relacionades amb l’autonomia.
Aquest cartell, el tenen plastificat i penjat a la classe. L'agafen quan van a raspallar-se i els permet seguir totes les passes que han de fer.









Aquest suport visual és una gran ajuda, ja que  el nen/a pot veure el que ha de fer perquè està dibuixat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada